måndag 17 september 2007

the cardigans <3

Hola amigos.. Hade skrivit väärsta långaa och intressanta bloggen FAKTIS, men så hängde sig datorn..Men iaf, det stod i mitt horoskop att detta skulle bli en vanlig måndag, måste säga att den har varit relativt vanlig också, på skolan var allt som vanligt liksom, fast jag Maria Emelie och Stina gick på GA:s fik och fikade efter skolan. Invigde det liksom, såå mysigt!.. Sen att jag har varit hemma hos mamma o varit "barnvakt" åt Tilda. Vi bakade jättegoda jordnötskakor, wiho!
Sen så passade jag på o titta i lådor o städa lite på mitt rum, hittade en slant där bland lådorna..nu är jag ingen fattig räv längre... Sedan letade jag upp mina favoritskivor, lyssnade på dem med rökelser, ljus och te. Det var mysfaktor100.
När sedan Tilda gick o la sig o sov blev jag rastlös, så då satte jag mig o lyssnade på radio och löste korsord, klarade ut hela som vanligt! Kan jag sluta vara så bra på korsord?!
När jag flyttar hemifrån ska jag aldrig skaffa TV, ska bara ha radio.Radio/stereo är kung och TV är sämst!..
Nu har jag kommit hem till pappa igen.. lägger in all bra nyfunnen musik på iPoden så jag kan njuta imorn..påtal om det, måste köpa nya hörlurar också! Gahh, så mycket nu..
Imorn ska jag få mysa med min Jesper igen, längtar <3

Ska sova, puss och godnatt!:)

Inga kommentarer: