onsdag 12 september 2007

eichkan!

(håkan)
Har nyss ätit middag, brummare vart de.. var inte hungrig men åt lite ändårå, tihiii..
osåå sitter jag o snacker med Lisa, våra fina minnen tillsammans <6 Det bästa jag vet i hela världen är när vi har gjort nåt på kvällen sen kommer vi hem 7kt sent och lägger oss o äter wafers och tittar på rännstensungar..vi ska förhoppningsvis göra det till helgen!! AHH, har inte varit med kvinnan på..seriöst två månader?? hur mog1 är det då....
iaf... Imorse skulle jag och Stina ha ryska, men vi tog visst fel på salen och hittade den inte sedan.och ingen inne i skolan man kunde fråga. så vi fick vänta från halv nio till tio över tio, sådå gick vi på city café och tog en kaffe;-)så gott det var!
Sedan har vi gått igenom en skoldag, sista lektionen hade vi med Trevvan, ådå skulle vi ut på stan och fråga folk en massa frågor.. det var enkelt och snabbt gjort. Sen skulle Stina pierca en industri i örat, men så behövde hon ha med sig en målsman. Som att inte hon ser ut som 18?=) <6
Simon tog körkort igår, så han skjutsade hem mig och stina efter stan o skolan o allt tjaffs.
Ska duscha mig nuTJO. Saknar lisaeva <33

Inga kommentarer: