söndag 16 september 2007

En himmelsk drog.

hej hej, hallå dagboken..(bloggen) I helgen har jag varit med Jesper, vi har haft mysigt som vanligt. I fredags hyrde vi film o köpte snarra, det har blivit lite av en tradition skulle man kunna säga. Vi hyrde Gangster och Them. Gangster var den sämsta filmen jag nånsin sett, såg inte ens klart hela..men Them var riktigt fräsch faktis!! Rekomenderas att se. Sen lördag klev vi upp inte så sent, för Jesper skulle spela match och jag skulle titta. Dom vann, wiiho.. Jag älskar typ hockey?... eller.
Sen när vi kom hem från hockeyn spelade vi Tvspel, men Jesper fuskade och det var fel på min sak så slutade vi med det.. såg lite Macgyver, sen åkte vi och bastade by the lake- AWw, så mysigt det var. Bastade i tre timmar.. När vi kom hem åt vi chips och sov. Sen imorsche skulle han spela match IGEN..då stod jag ute och väntade i en timme på att Mats skulle hämta mig,.jag sa att 10.30 står jag där, så hämta mig då!!!då sa han att det var lunch och att då skulle han stå där. Sen blev klockan 11.00.. hade han kommit? NEJ det hade han inte. Då gick jag och lånade jespers mobil och rang. Asförbannad var jag.. Då hade han tydligen kollat fel på klockan. Kan man inte klockan är man inte värd att pratas med.. Iaf sen kom jag hem..la mig och sov..duschade jättelänge så jag inte skulle lida av kallbrand längre..sen bakade jag en kladdkaka med nötter i. Den vart ganska god faktis!
Nu sitter jag och väntar på att Jesper ska komma hit, sen ska vi åka och hyra film. Det är min söndags-tradition.. Kan han komma nångång..!!??!
Puss på min Jesper. <3 <3

Inga kommentarer: