torsdag 13 september 2007

en nihilist

med svarta naglarrr...
Tjohej! Alla dagar går jättefort tycker jag. Idag fick vi bland annat en ny kille i klassen, Anton har jag för mig att han heter..fick ingen uppfattning av vad det var för sorts grabb, säkert nice. Efter skolan satt Jesper och väntade på mig vid mitt skåp..naaw..sen gick vi till bussen tillsammans, kom p åden goda idén att jag skulle följa med honom hem, så gjorde det, hann vara där i två timmar innan han skulle på träning. Men alltid nåt <3 Skulle egentligen vara med Lisa imorn, men Jesper blir som vanligt sur om jag ska göra annat än å vara med honom, så tror det blir å vara med honom istället. Vill gå på bio, å se Shrek 3, men nuckan har inte råd?.. orka folk som inte har råd att gå på bio för att se Shrek 3?!?!!!! Måste iaf se den..nån som är påee?!
När jag kom hem från Jesper o allt de där så satte jag mig och väntade på att Idol skulle börja. Underhållande, du.. Sen såg jag en kvart på Heroes, men de sög Dahh..
Ska.......se på en film som heter oskuld nu, hörs=)
jesper är bäst! <3<3<3

Inga kommentarer: