söndag 30 september 2007

Kiss me

Helgen har varit mysig och rolig. I fredags var jag först ute o åt med Jesper, sen gick vi på bio. Vi såg "härmed förklarar jag er Chuck &Larry ", den var kass..eller a,lite smårolig då och då.i vissa stunder, men absolut inget man bör se. Efter bion åkte vi hem till mig och mysade. Sedan låg vi bara i sängen hela dagen fram till 4-5 på eftermiddagen, då åkte Jesper hem..
På kvällsningen började jag göra mig klar å så, sen gick jag till Lisa.Där gjorde vi tacos med inte alltför mycket tillbehör haha. Efter ze food började vi spela mongopol! Jag Lisa Emma Elin och Alexander. Som vanligt var jag bäst på det trots att jag bara hade tre gator med hus på. Efter ett tags spelande rang vi Patrik så han kunde skjutsa oss till stan å det gjorde han. Sen gick vi till hamnen till en i min parallellklass som hade nån sorts tillställning, där var äfen Filip lundin (HÖHÖ) Sara å Julia och massa andra trevliga i min spanskagrupp ;D det var faktiskt trefligt där.. men vi blev inte så långvariga där, efter nån timme eller så gick vi till max och tänkte vänta på Patrik å han kom ganska snabbt. Han skjutsade hem oss och vi glömde betala!HAAA!! Så nu är Patrik säkert skitsur på mig..Har äfen försökt fått tag på karln i 849389 år, men han svarar ju inte!!!..... Ska fortsätta hålla grytan kokande så han får sina pengar nån gång :)
Ikväll blir det det vanliga med baby. Han spelar match nu men kommer hit vid fem, då ska vi hyra film as usual sen äta å mysa. längtar.
ne, nu ska jag fortsätta titta på min favoritfilm Titanic, det är förtillfället min favoritscen, när Jack håller på att dö.
Hejrå!

Inga kommentarer: