lördag 8 september 2007

major tom

Har äntligen..efter flera månaders letande, hittat två av världens bästa låtar! Status quo - in the army, och David bowie - major tom. Mmmmums!
Iaf. i torsdags var SPin i bänkåsviken och sov där i en stuga..lekte en massa lekar och lärde känna varandra lite bättre. Alla spred gläjde och alla var lyckliga i alla sina dar. Har åxo kommit underfund med att två av mina lärare är hot! Pascal och Trevor, frääscht.
Igår när jag kom hem efter SPincampen åkte jag med Jesper och tittade på hockey när Pontus spelade match. var inte så insatt i matchen så vet inte vem som vann lr nåntnig. Sen åkte vi hem och tittade på film o åt karrameller. Så mys.
Imorse åt vi hafregrynsgröt, gick sedan på en...lång..promenad och tog sedan ett mysigt och trefligt bad tillsammans, jag och Jesper. Efter det har vi mest bara gått runt i cirklar hemma hos honom..ah juste! Vi var i bommen och åt kebabrulle också. Nyttigt tänkte vi.
Nu skulle Jesper se på nån ASDÅLIG film som heter In hell eller nåt. Vill inteeeee se...plus att människan ska upp typ fyra imorn på morgonen för han ska spela sin dumma hockeymatch. Ska kanske titta..beror på om jag fryser ihjäl inne på nsk.
Aja..ska väl gå och lägga mig i Evas säng o vänta på att hans dåliga film ska ta slut. Somnar väl. Hejdååååå.. <3

Inga kommentarer: