måndag 3 september 2007

Monday, September 3

8.43 PM

Hejj! Idag började jag 11.30, o slutade 14.45, så det var en skön dag. Efter skolan tänkte jag åka dirr hem, men ville såklart träffa Jesper en sväng så jag väntade till 1600 bussen så vi kunde åka hem tillsammans. Iaf. Skoldagen gick fort..utan Stina..måste hon ha ögoninflammation eller vad hon nu har? Hoppas ffs att hon kommer imorn, imorn är världens längsta dag..halv nio till tio över fyra. Drygaste..
Afff...när jag kom hem från skolan åt jag en banan och lite naturgodis, SRY STINTAN! (Vi började en diet idag, målet är att gå ner till 53 kg.) men det kändes som att det inte var så onyttigt ändå..åt bara några..wasabinötter=)
Och..vad har jag mer hunnit med idag?..legat på sängen o sovit en timme. ätit middag. luktat matos. varit på msn. ja, inte så mycket mer än det.
Nu tror jag att jag ska ta reda på när bussarna går imorn så jag vet hur jag ska leva, sen blir det film o sova. Puss!
(PS! har min första idrottslektion imorn, SICK DICK! bläääe..)

Inga kommentarer: