onsdag 5 september 2007

ze list

Vad heter du? sanna wallberg
Kallas? sanna
Vad har du gjort idag? varit på skolan, åkt buss med jesper, sovit och ätit.
Vad vill du helst ha nu? pengar
Saknar du någon nu? ja
Röker du? nej
Vad har du för planer till helgen? jespeer
Längtar du till nästa födelsedag? jovars, varför inte
Vem pratade du med senast? pappa
Är du blyg? ibland, beror på
Vilken tid gick du upp idag? 7.18
Vilken låt lyssnade du senast på? my heart will go on
Har du sovit i din egen säng inatt? ja
Har någon annan sovit i din säng inatt? ne
Har du sagt "Jag älskar dig" till någon idag? ja
Är du homosexuell? nej
Vad tycker du är äckligt? gamla människor
Vad såg du senast på tv? titanic
Vem fick du sms av senast? jesper
Är det lätt att förföra dig? har inget svar på den frågan
Hur svarar du i telefonen? hej det är sanna
Vad är du rädd för? mörker när jag är ensam
Har du gott bordsskick? beror på var jag är
Vad är attraktivt? muskler
Vilken färg på kläder undviker du? har inte så mkt gult
När skaffade du mobiltelefon? fyran-femman typ
Vem är den snyggaste du träffat/sett idag? han satt mittemot mig i matsalen, var mörk, fluffigt affrokrull:') så jävla fräsch aså
Vilken smak är de i din mun nu? pizza
Vad spanar du först in på en kille/tjej? leendet, hår, hållning, kläder och kroppsbyggnad
Använder du tandtråd?ibland
Vilket år i ditt liv har vart bäst och varför? lev i nuet
Vad köpte du senast? en tuggummiburk. paket menar jag
Brukar du komma i tid? ja i skolan, men inte till jesper
Har du någonsin haft ett jobb? nej
Är du besviken på någon? nej
Är du förlåtande? jag tror det
Trivs du i din klass? jadå, kommer mer o mer in i den liksom
Vad ska du göra ikväll? ska titta på jönssonligan och cornflakescupen
Dagens mat: spagetti o köttfärssås
skratt: vet intee..har skrattat hela dan, trött
kommentar: håkan, vad har du i dina strumpor? - jag har väl inget i miina strumpor..bara tår och sånt.
idiot: ingen tror jag väl
ängel: jesper

Inga kommentarer: