onsdag 10 oktober 2007

7k dag!

haha, idag när vi skulle ha sista lektionen satt vi utanför klassrummet och väntade på Trevor, men eftersom han aldrig kom, så tänkte vi gå (fick höra senare att han hade fått barn, eller ah, hans brewd, men ändå). då tyckte jag, robin och maria att det skulle vara en bra idé att åka hiss ner så man slapp gå alla trappor? men självklart så stannar hissfan! alla tre fick panik i en kvadratmeters hiss..svettigt vare åxo.. jag trodde att vi var oskyldiga till att hissen stannade, men så hade robin tryckt på NÖDSTOPP..? haha, varför? xD smart kille.. vi satt där inne i en halvtimme, jag trodde att vi skulle dö.. sen började vi leka ordlekar, "sjukhus".......:)... och utanför stog jensflens å skrek;D men ah, sen fick vi gå till vaktmästarn å be om ursäkt och så. nu kommer säkert pascal ta upp de här med mig robin å maria imorn, vad pinsamt, han verkar ha ganska kort stubin, du=).. men har iaf lärt mig att man inte ska åka hiss! iaf inte med robin^^
sen åkte jag buss hem, glömde att kliva av bussen på hållplatsen, så fick åka bort till ica, för jag såg alice stå på bplatsen, tänkte att jag kunde lifta med henne hem =) så gjorde det, kom nyss innanför dörrn..tänkte nu äta lite innan jag dör!

pussah

Inga kommentarer: