torsdag 4 oktober 2007

done with you

amahgaahh, vad tiden går fort. imorn är det fredag, sen helg.. det var ju nyss helg? va? vart tog veckan vägen? det är bra att det går fort, men snart dör man ju:p
känns som att jag nyss var i spanien också..men nähä, det var typ tre månader sen det också? och malta? det känns också som igår, det var mer än två år sen.. så fräsigt att man kan make memories från musik. tänker på malta när jag hör papa roach - done with you & oasis - wonderwall, för den satt vi ute på nåra klippor å sjöng till klockan fem på morgonen:Ddet var så mysigt.. saknar malta! :') dit måste jag åka nån mer gång i mitt liv. till sommarn blir det förhoppningsvis utomlandet med jesper, då vill jag åka till grekland eller nåt, för där har jag aldirg varit.. alla har varit där utom jag? är jag mobbad då?...ahhw.. ska titta på änglagård för femtonde gången den här veckan nu. :)

"My eyes are hurting coz I can’t see you, my arms are empty coz I can’t hold you, my lips are cold coz I can’t kiss you & my heart is breaking coz I’m not with you."

Inga kommentarer: