onsdag 3 oktober 2007

hear you me?

Ahej..alla dagar är likadana, aldrig nåt skoj som händer typ.. Eller jo, kom försent till matten idag, Arne vart sur..det började en ny människa i våran klass igen tror jag, hon är utbytesstudent från Frankrike, men vet inte om hon har börjat.. var iaf med på lektionerna. Sista lektionen var samhällskunskap, å det är faktiskt alltid roligt. Jag var på la stada en sväng med Jesper när jag slutade, för vi var tvungna att vänta till 16.00 bussen.. Letar fortfarande jeans, men hittar aldrig några. Enda grejen jag vet är att jag vill ha tajta jeans, så de är ju en bit på vägen.. ellehhH!! ska på stan på lördag med Jesper å handle. Imorn är det torsdag, å det räknas som att det nästan är helg faktiskt, oj vad tiden går fort!? Fattar inte riktigt det. Till helgen ska Stina ha kalas, för hon fyllde år igår, Grattis igen!!!!!!!..Hoppas på tårta.
Jag har aldrig nåt intressant att skriva..mitt lif är inte så intressant skulle man kunna säga. Jag mår bra, mina föräldrar slår mig inte, jag har fikon, vänner, sover gott om natten, å jag kan inte säga att jag är rädd för döden..inte egentligen.
Tengo que estudiar ahora.. Hasta luego amigos. Te quiero,Jesper. P(ost)S(criptum). Nu ska jag inte skriva en blogg förns jag har nåt intressant att skrifa! HERRO

Inga kommentarer: