onsdag 17 oktober 2007

my hometown

jag är hungrig! har precis översatt en spansk text till svenska, det var fräst.. annars idag vare skola, fick som vanligt vänta två timmar i stan, det var som vanligt lika roligt! tihihi..eller? haft tre lektioner idag åxo, snutskig mat men fint väder. hände en väldigt mysig incident på skolan också, hihih! vad bra jag är.
efter skolan åkte jag och jesper hemtill mig. lagade mat, gick på en liten prommis till mama och letade bröderna lejonhjärta och fikade lite. kom hem igen utan lejonhjärta å med en bongas-mage.
hade by ze way fetaste planerna för helgen!! allt var arranged och de skulle bli bääst, men plötsligt.. så sviker stina (U) hon orkade inte åka dit, å allt blev stressigt för karln eller vad det var. så allt sprack med mina planer. så till helgen blir det...förmodligen inte lika kul som det hade blive om vi hade åkt å hälsa på våran väninna i dalarna.. nu ska jag på fredag, müsa med jesper å lördag ska jag leka med lisen!!! längesen som vanligt, men för att inte bryta traditionen ska vi baka och se på pippi på rymmen när vi kommer hem från alla våra aktiviteter vi skall utföra =) sist gick pippifilmen sönder, så nu får vi använda min. wiihaa.
nu ska jag titta på bert den sista oskulden och leta reda på en örongrejj till mina hörisar såå jag kan lyssna på musik när jag vill det. piss å kräm!