torsdag 1 november 2007

OMGMGMMGG

OH EMM GEE!! varför har jag inte märkt förns nu att one tree hill är världens bästa serie? :') man blir helt kär och så.. såå mysigt. har sett hela tredje säsongen nu i nåra dar. mys, och brooke är den snyggaste jag vet :)
idag fyller min systeh år, 11 var det va? jag har köpt en sådan vacker gåva till henni, ska snart kila dit tror jag. senare kommer min jesper också :) han flyttar till staden imorn, då ska jag våldsgästa och bo där tänkte jag :)
stina är i thailand!!! jag vill också vara i thailand, men nähä. jag är i juniskär. det snöar lite då och då också.. fast mysigt att det blir mörkt så fort på dagarna. då behöver man inte känna ångest om man vill se på film och så. hm.. ska duscha och göra allt det där man vill göra nu.. men vi höch! PUSS JESPER <3<3<3<3<3

Inga kommentarer: