fredag 21 december 2007

Tomhylsor"""""

Cha! :) Idag hade vi julavslutning.. onödigt att alla köpte typ hundra olika jule-fikabröd, för INGEN åt nånting, förutom jag. Mia hade en aladdin ask med sig, det var den enda som blev utnyttjad typ... Eller a inte från mitt håll men ändå!
Ja sen slutade vi ca 9.15.. då gick jag, Stina och Mia på charm och satt där o väntade på att stan skulle öppna :P Sen öppnade stan, jag råkade köpa lite grejer när jag egentligen inte har pengar.. oh no! Men men. Efter stanrundan åkte jag hem, å gick hem till Alice för lite julklappsbyte =) hon hade gjort knäck också, så smakade en sån.. det var nuns!
Nu sitter jag här och gör mest ingenting.. sitter med min nya basker och väntar på att tiden ska gå ^^ Ikväll konger Jesper, tror vi skulle baka julkarrameller med mamma?!..
Ska helst övningsköra hem till Stina också, och lämna två böcker som hon ville ha tillbaka.. hmmmm......Vad mer? Ska träna imorn, eller ikväll. Får se det.. Aja, God jul på er *-)
Ps. Lisa vill ha rymliga skor, så hon köper storlek 42 istället för 40, som hon egentligen har! ^^ (haha)

Inga kommentarer: