torsdag 24 januari 2008

Hej gummzan. Kul dag. endast 3849389934839434 håltimmar, men de funkade. Hittade ett par jeans + tröja idag åxo! ska handla det imorn faktis.
Såg åxo vårshowN för andra gången denna vecka idag.. den visades egentligen bara för högstadieelever, men jag sa att jag skulle vara med i showN, så då fick jag se :) åååså var det tack vare math en del också. Tror att jag måste ta upp kontakten med kvinnan alltså, ska ringa henne här framöver.

Jag kom hem ca 16.40 idag, då la jag mig i sängen och försökte för tredje gången att se Braveheart. Varför är jag sämst på att se braveheart? Somnade efter en timme som vanligt. Sen så vaknade jag nyss.. Blev nudlar till middag idag, blöe!
Har tränat dåligt den här veckan, endast två gånger, så blir tränink imornyao!!!!!!!!!!!!
Sen så ska jag vara med min baby imorn också, för typ första gången på en vecka! Gud vad längesen jag såg karln, åxo blöe..
Imorn har jag bara en lektion, viktigt att gå på skolan? ne..

Hejdå and piiz/Ulf lundell

Inga kommentarer: