onsdag 23 januari 2008

When you were young

Jag har upprepade gånger försökt få igång min sida på bloggagratis.se, men har nu kommit fram till att det aldrig kommer fungera på min dator. To bad. Då får jag väl hålla till här istället då!
Jag sitter här och tuggar apelsin å lyssnar på The killers, stämning.
Har ävfen ringt Sundsvalls frukt idag å frågat om frukt- sommarjobb på torget, HÖHÖ! Jag skulle återkomma i maj? Tror inte dom var intresserade av min röst. Så, nu sitter jag här och försöker skriva ett brev till ICA. Hur går det? Är ungefär på samma nivå som frukt-jobbet.

Till viktigare saker!-> Jag vill ha vååår.. Nähä, det var inte så viktigt.
Dagen har bestått av skola, träna med Alice, buss hem, laga mat samt 2 ½ men. Ganska rolikt ibland faktis.
Fräscht att vi har två håltimmar imorn? nä. Fräsch sammanhållning jag har i mina bloggtexter? nä. Lika bra att gitta från lägenheten..

We can make it if we take it slow. Ps. I förra inlägget skrev jag att Pascal är pappa ledig, Jag menar inte att Pascals pappa är ledig. jag menar att Pascal är pappaledig. Ds.


jesper 4evah.

Inga kommentarer: