onsdag 27 februari 2008

Allt du säger smakar bara klibbigt.

hej hej, hallå blogger.
tror att mia är min nya herO. HAHA
hon berättade när hon var på ego och skulle träna:
mia: FYFAAAN SÅ JÄVLA VÄRDELÖS ÄR HON DEN HÄR LEDARN VI SKA HA NU! HATAR HENNEEEEE.. Hon suger azåå...
sen kom ledarn fram till henne och sa att det var bra att hon var ärlig.
var inte det kul? jo.
nästa grej. mia i datasalen idag: azzZåå, så hiimla pinsamt igår på bussen!! (osv)
sen berättade hon allt vad dom sa, och det var pinsamt and so on, sen så satt visst killen hon pratade om mitt emot oss :) han skämdes. det gjorde nog mia också.
Sen så brukar hon säga till när folk är fattig, så dom kommer ihåg det..

till viktigare saker: (!) nu har jag sommarjobbs sökt till tredje stationen! nämligen McDonalds! wohoo.. kommer kännas fräscht att frityrol(g)jan sätter sig i porerna. goss <3
nähä, jag kommer inte ens få jobbet.
viktig sak nummer två: ig är mer poäng än ett streck! streck=att man inte har varit där, men eftersom att jag är på alla lektioner så gör det kanske inget om man skulle tipp
exempel råka få ett o annat ig :) det var ju bra.
viktig sak nummer tre: nästa vecka är det lov! va? är det?.. då ska jag vara med massor med vännor. maria stina lisa o grejjer.. haha, maria var det ja. <3 <3

viktig sak nummer fyra: jag har försökt ringa mattan hela den här kvällen, tänkte plocka upp kontakten med henne, men så har hon inte mobilen på och jag vågar inte ringa hem till henne, för då kanske hon inte är hemma, och jag ogillar att ringa hem till folk, ja. ska återringa henne imorn,föör är sugen på att vara med karln.

ja, det var nog alla viktiga saker! imorn har jag den sämsta och drygaste dagen på hela skolveckan, dahh... gud vad sjuk jag börjar känna mig. :)
fast man vill ju inte missa en skoldag med mias alla missöden.

nu ska jag titta på en filmis. Hejdå beste far!

Inga kommentarer: