söndag 10 februari 2008

Det är så synd att du är så söt

Den låten ger mig minnen från förra året typ precis vid den här tidpunkten! Typ vitt hår..Madelene..sista terminen på heliås.. l'oréals silver schampo, stina och fredrik. ja, mycket minnen iaf. Nu känns det som att ingenting händer, allt står bara stilla och jag gör samma saker jämt. Skola, träna, sova på veckan och Jesper på helgen. Måste hända nåt snart tycker jag! Annars kanske allt vissnar å dör.

I helgen har det blivit lugnt som vanligt. I fredags var jag bara med Jesper å såg på film. På lördan var vi några folk hemma hos Jesper o sådäär.. var trevligt det med. Idag har jag mest ätit middag hos mamma, fått några böcker som jag tänkte läsa..
ska bli skönast med sportlov snart, då har jag inga planer alls på att göra nåt. Vi funderar på att åka till Madelene i dalarna, men det lär ju inte bli nåt. å moget att vi har sportlov, och sen påsklov en och en halv vecka senare? Ne.

Känner att detta blev ett ointressant inlägg, nähä,alla mina inlägg var ointressanta.
Hejdo.

ÖVERRASKA MIG MED NÅT INOM KORT!

Inga kommentarer: