torsdag 7 februari 2008

Ql again.

Som sagt Ql med datakunskap med Torgny. Kan han sluta tro att han är rolig och säga "SCH" istället för J när han ropar upp namn. Hehhh.. Frågar man Torgny om hjälp så säger han att han inte kan nånting, och att han inte kan hjälpa till. Måste han vara så boooooorrrrrrrrttttttaaaaaaaah...?
Varje torsdag kommer vi ävfen ha håltimme i en och en halv timme (L) Älskah.

Jag hatar när folk förändras as mycket bara för att dom skaffar nytt umgänge. Mattan ungefär. Hon borde vara som förut, då hade vi ááás kul hela sommarn, sen plötsligt börjar hon på gymnasiet, då var jag plötsligt bortglömd. Trevligt.

Datakunskap? Jag avlider.
......
...
......
Nu undrar Torgny varför en #### ser ut som en järsgård? kärlek osv.

Ska sluta skriva och gitta på dass nu, CHO!
Ps. Jesper o grejer <3 Ds

ps igen, jag ville göra en lista känner jag (:

F A K T A
Namn: Sanna
Smeknamn: Sanja
Födelsedag: 27 april
Bor: Njurunda
Ögonfärg: Blågrön
Hårfärg: Blond
Gör: Går 1st year på spin

B R U K A R - D U
Titta på dig själv i spegeln: Jämt
Gnälla: Ja
Skrika: Nej
Sova: Ja på natten
Försöka vara annorlunda: Nej
Klä dig i svart: Ja
Hata folk: Kanske det
Lita på folk: Nej

När
Åt du senast: En kvart sen
Läste du en bok senast: Förra veckan
Var du på konsert senast: Konsert? Gatufesten räknas det?
Köpte du något senast: Kvart sen
Kysste du någon senast: I förrgår
Svor du senast: Halvtimme sen
Sjöng du senast: Halvtimme sen
Klagade du senast: Idag

Har du:
För många vänner: Nej
Tvångstankar: Ja, typ om allt.. ett smakprov: Om jag är nära nån och kliar mig, måste jag klia den personen på samma ställe, eller om jag kliar mig själv på höger ben måste jag klia mig på vänster också, annars blir det ojämt. Jag måste gäspa hela tiden när jag åker bil, om det inte går så måste jag sitta och hets-försöka-gäspa tills det går. Jag måste hoppa så långt bort som möjligt från sängen när jag är ensam, för att ajg tror att det ligger nån under där. OOOOOOSVVVV
Någon annan psykisk sjukdom: Möjligt
Brutit några ben: Nej
Några piercings: Fyra i öronen, en i naveln
Tatuering: Nej
Egen dator: Ja
Gjort bort dig rejält: Ja
Bra självförtroende: Ibland
Kysst någon: Ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej
Varit kär: Ja
Blivit kär i någon på nätet: Nej
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: Nej

Hur
Svarar du i telefonen: "Hej det är Sanna", "Sanna" "Sonja" "Sanja"
Fördriver du tiden: Dator, Sova, tv, äta, träna
Mycket pengar har du: Inte mycket
Tjänar du pengar: Tjänar inte pengar
Bäddar du sängen: Nej
Ofta diskar du: Ibland, när jag är hos Jesper
Ofta städar du: Inte så ofta
Går det på jobbet: Jobbar inte
Ofta träffar du din familj: Ibland
Mycket äter du: Beror på hur hungrig jag är, ganska mycket tror jag. Jag + mat <3

Inga kommentarer: