måndag 4 februari 2008

You belong to me.

Tack vare Stina har jag hittat en bra låt i mitt liv! Goo goo dolls-Iris. Vi lyssnade på den imoche på lowtas lektion.
Jag hade ingen svenska idag för Bear var 7k:-Dså slutade 13.15, gick hem till Jesper och väntade på att han skulle sluta så vi kunde gå och tvätta, som vi hade bestämt hela dagen.Men sen när han äntligen kom hem, så får jag inte följa med och tvätta, så då går han och hans bror istället. Då gick jag till staden och mötte upp Lisa, sen gick vi och tränade. Step pass för första gången blev det! Var roligt och gick bra. Sen bokade jag ett möte med en personlig coach:p

Kan jag sluta äta onyttiga saker? Var tvungen att äta på McDonalds idag också:'(.. tänkte från och med Nu börja en strikt diet. 10 kg minst.

Jag hatar samhällskunskap, historia och naturkunskap, såna saker som gör att man funderar på om livet verkligen är värt att leva:')....
ÅÅÅÅÅÅH! VArför ska man åka skridskor? Mitt sämsta i hela världen. Längtar till jag tar studenten. Varför kan det inte vara sommar året om?

Min sommar ska helst bestå av: Jobb, Jesper, Grekland, (Urkult eller yran kansche) Det var så bra stämning på Urkult! Trots regnet och min dåliga mage var allt wonderbart. Vill dit och köpa inredning till mitt rum som jag ska göra om :)

Nu ska jag plugge på ett spanska prov jag har imorn..............................
Puss på Jespern i mitt liv.

Inga kommentarer: