tisdag 15 april 2008

22.19

allt går dåligt känns det som. vet inte vad jag ska göra med nånting..jag känner att jag vill byta linje ganska ofta, för jag trivs inte så bra med det jag går nu, varken i klassen eller med programmet särskilt bra. bra att jag valde en plugg linje, jag som gillar att plugga?
och allt känns så töntigt med engelskan, när man vet att dom förstår svenska, och jag vågar inte prata engelska när alla andra är mycket bättre. jag pratade inte i början, så då kan jag liksom inte bara börja prata nu, då blir det typ..."HA! HAHA! LYSSNA PÅ HENNERÅÅ! Första ordet jag hörde från dig iaf."
nä, jag har nog inte valt rätt linje.
jag vägrar gå om ett år, så jag lär ju inte kunna byta linje ändå.. plus att jag vill åka på APU utomlands! typ därför jag valde spin. näro.
nä, jag vet inte. kanske inte nån idé att jag ens går i skolan, jag gör ju ändå ingenting. nää! stjärt problem!!

känner lite träningsverk i stjärten också.. gillar inte läget helt enkelt!

1 kommentar:

Bärry sa...

Keep it up girl! (kan man säga så?) Tro på dig själv och skit i vad dom andra tycker för en stund vettja. Du lär hur som helst vara tusen ggr bättre än mig på engelska..! Ring om du vill leka någon dag:) Pys