tisdag 22 april 2008

22.20

men smalt!
jag kom för inte så längesen faktis hem från marianne, vi har pluggat på en svenska sak, gud vad bra det här blir?! sen när vi var klar med det kände vi, så såg vi en kärlekshistoria eller vad den heter. men guuud vad gullig film, den borde man se mer av. snygg killen och snygg tjejen. jag vill se ut som tjejN!
stannade på salongen påväg hem och dassade och då hittade jag en film som jag har velat se ett tag, Hairspray, kul att det är en musikal? jag hatar musikaler, förutom grease. den här verkar värdelös.. men jag ska väl försöka ta mig igenom den.
var iaf hos syv-matte(mats) idag, ska byta till samspråk,vanlig sam eller eknomi, svårt val, du.....
idag på spanskan såg vi på en film, kul att jag satt ensam i ett hörn och fick ont i stjärta! också vågade jag inte äta popcorn, eftersom att jag satt ensamen, så skulle folk tro att jag var ensam och tjock. tragiskt för min del. så jag satt och var ensam o tugga tuggummi. värdelös film btw. och svårt att koncentera sig på filmen när det satt ett stort hår framför, hiiihi. nä nu är det nog! godnutts

rawrr! :

Inga kommentarer: