måndag 28 april 2008

22.50

woeuueööööuhöw!
vi dansar inte lika bra som sören.

ikväll har jag invigt promenadrundan runt åkersviken med lisa och alice. det är sommarkänsla! mmmums.
imorgon har vi nationella prov sedan slutar vi och är ledig resterande veckodagar. skönasteeehh..
vad ska alla göra på sista april? vore ju kul med lite förslag. ska iaf vara med lite familj först och främst, sen kanske det hittas på någe. marianne kanske skulle ha en liten sammankomst med alla de som inte hade något att göra :) haha. lät så himla mysieht. de flesta lär väl ska åka till norraaaaa, men där är det mest bara tattare känns det som, om du förstår vad jag menar.

PS! roligt virus jag har på min dator, den stängs av en gång i kvarten. så jag mår bara bra. hehh

hej, jag är en förvirrad tjej, som säger hej, hur kan meterologerna veta om det ska bli fint väder om 50 år men inte om det ska bli sol i helgen?
tone.

Inga kommentarer: