torsdag 15 maj 2008

17.19

vad bra att jag har gått runt i ca en vecka och varit arg och ledsen för att det inte har gått att skriva blogg. det har varit fel på sidan har jag trott. men?! ahh? jag hade visst bara bytt lösenord...:) bra att jag glömmer sådant.
nu är jag iaf nyss hemkommen från skolan. jag går gärna i skolan till fyra, så jag kommer hem 5-halv 6. sådant jag mår allra bäst av. jag tränar gärna bara en gång den här veckan samt äter godis igår. sådant jag mår alllllllra bäst av.
eller?
var det verkligen så?
nä. en annan rolig sak är att jag och allur hade hittat en tandemcykel i Täby som vi skulle åka och köpa på lördag, vi hade bestämt allting med kvinnan. allt var uppbokat. skjuts. släpvagn. pengar. men vad händer? ahhhhhhh, vad händer? kvinnan vi skulle köpa cykeln av skriver ett SMS till alice och säger att hon har fått ett bättre erbjudande på närmare håll och att hon har sålt cykeln. just DET gjorde min dag EXTRA bra. Tack eva. tack för att du heter eva förresten.
hatar eva.

nu ska jag leta föda. hej.

(endast klagomål i denna blogg kände jag)..........

Inga kommentarer: