fredag 2 maj 2008

19.36

hewj duh! känner inte för att skriva någe speciellt, så jag svarar på lite frågor istället.


Tjej - test
vem ringde dig senast?: Någon från Malmö som inte förstår att min mobil är trasig
vad är klockan?: 19.39
vilken färg har din mobil?: Svart
vad ska du göra nu?: Titta på 2½ men
har du svårt att släppa andra dig tätt på livet?: Hmm ja ibland
är du social?: Beror på vilket humör jag är på, men ibland så
känner du att du orkar en fråga till?: Jodå
vad tänker du när du vaknar?: Undrar vad klockan är
kan du gå utan smink?: Ja
vem kysste dej senast?: Jesper
vem kramde dej senast?: Jesper
Vad har du för bh på dig just nu: En grå med svart på
vad har du för trosor på dej just nu?: Vita med snobben på heheh
vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån?: Orkar inte titta, men från Alice antar jag
vad brukar folk få för intryck av dig : "Oh, cool_girl_91"
Har du någon gång klätt dig horigt?: Heheh har jag nog
har folk kallat dig slampa?: Jappz
har du kallat någon för slampa?: Näe, inte högt iaf
har du slagit någon riktig hårt?: Japp
använder du parfym?: Inte så ofta, men det händer duh
vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för?: Brukar inte få komplimanger
vilka slags killar faller du för ?:, såna som Jesper
vad kollar du på först hos en kille?: Hållningen, tänderna, håret, kläder
vill du ut och festa nu?: Nej

Inga kommentarer: