lördag 28 juni 2008

11.53

Hej Sverige!
Kom till Arlanda vid 0400 imorse, feth segt att åka ytterligare fyra timmar bil hem till juniskär.. Kom hem vid 07.30 och la mig och sov dirr. Men vaknde av att pappsen ringde och väckte mig vid 10, tack pap. Men det funkar ändå..
Nu har jag druckit lite medköpt turkiskt te hah. /turisten.
Har inte ätit frukost en enda dag på hela veckan, så är inte särskilt sugen på det.. Har typ blivit avväjnd?
För att summera min och jespers kärlekssemster i Turkiet kort så skulle jag säga: Underbaárt! Givande. Han är mitt bästa och jag älskar turkiets stämning.
Alla kallade mig för JLO och jesper kallade de för Rambo, lol.
Vi träffade ett göteborgpar + en tjej, roliga människor faktis! Haha. *skrattar för mig själv*
NÄä, vad dålig jag var på att skriva idag. Kanske för att jag inte har skrivit något på en vecka!? Ska iaf läsa vidare på Att älska som en porrstjärna med Jenna Jamesson nu. Boken är fet! Hajdå

Inga kommentarer: