fredag 6 juni 2008

18.27

Grattis på nationaldagen! 6 juni alltså.. Sa jag att det är sommar eller?! :)

Imorse åt jag och jesper jättemycket frukost, sen åkte vi till stan och tittade runt lite på alla evenemang och så. Inte vidare spännande, så gick in på H&M, hittade en underpläd på rea, så slog till direkt! Wiiha.
Sen tog vi bussen hem till mig, jag la mig och sola och han åkte på 4hjulingen och spelade golf. GubbN.
Alice messade, så då la vi oss och sola tillsammans och tittade i taxfree kattan. Blev inspirerad av hennes tips om en asgod parfym med sommarfräsch doft, så funderar strongt på att beställa den alltså. CK någonting.
Solen försvann nu, så jag satte mig här och hoppades på att det skulle bli mat. Ikväll kommer Jesper hit, kanske hyr en film eller något dagen till ära.
Imorn ska jag eventuellt vara med Lisa?! Såvida hon inte har glömt bort det höehö.

Hojh oj! Ha en najs natte dag

Inga kommentarer: