måndag 16 juni 2008

21.10

Lång dag i staden blev det idag. Åkte in med 12.15 bussen från juniskär, kom hem typ nu. Började med att gå runt ensam i en dryg timme, tills maria kom. Klockan tre skulle vi mötas i city för en eftermiddagskaffe. Klockan blev fyra innan hon kom, då var det lika bra att köpa en macka, du. Sen spontankom virre förbi och tog en kaffe med oss. Vi satt där i typ två timmar och pratade om onödiga saker. T.ex om Gisela, kom fram till att hon är smör.
Vi gick till navvan och skulle åka buss hem, missade precis bussen, så då fick vi vänta där i en halvtimme. Marjans buss kom och jag klev på den. VAD SER JAG? Njurundabussen. Då sprang jag ut ur den och fick betala om alltihop. Ql. Tack för det, Lasse Kronér.
Fick till råga på allt gå hem från kvissle, men det var ju lite mysigt med en kvällspromenad faktis.
Nu ska jag typ se på film, tråkigaste jag har varit med om!
HEIL. Ps. Absolut äckligaste uttrycket jag har hört måste vara Jäklar anacka. Tack för det.

Inga kommentarer: