onsdag 4 juni 2008

21.18

Roligt att jag måste plugga ikväll? Nej. Jag hatar att plugga.

Var iaf hos SYOn imorse, vad spännande att jag inte vet om jag hamnar i samhälle A eller B än 8)... Hoppas iaf på ena.

Hade som vanligt hål idag, guuud vad sällan vi har det nu för tiden. Men skönt är det ju.. En annan skön sak, som förresten inte är så skön, är att alla verkar bli sura av solen, typ solsting. Heh. Ska aldrig mer vara sur har jag kommit på! Lycka till :)

Hade mitt negerhår idag, fick både positivt och negativt till det, men eftersom att jag tycker att negrer är snygga i håret så tycker jag att jag också var det. Tönt!!

Efter skolan åkte jag och jesper hem till mig, där pappa grillade mat till oss. Sen doppade vi jordgubbar i mörk choklad, åh vad gott det var asSU! Sen gick jesper till kvissle för att åka hem, kul att han inte ville sova med mig!..

Ledig på fredag så det blir sov då istället då..


Var nyss hos Alice och fick en packlista för fjällvandringen, såå fin lista alltsu! hha. Det ska bli roligt.

Nu ska jag göra historia, åh vad roligt! ELLEH




Inga kommentarer: