onsdag 11 juni 2008

23.04

Har varit på systers skolavslutning. Roligt att inte en enda lärare kände igen mig, heh. Eller så låtsades dom, för att slippa prata med jObBiGa_sAnNa...
Åt en bit tårta, träffade ingen jag kände, sen åkte vi hem och åt mat.
Gick hem till Alice och letade en backpack jag ska få låna. Hittade en. Gick in och lyssnade på guld. Jag fick stelkramper i magen, har fortfarande det? Vad är problemet? Aj.
Imorgon ska jag kliva upp i anständig tid för att hjälpa alice med hennes hårfix innan hennes skolavslutning.
Jag har ingenting att göra imorgon.
Ska förslagsvis åka in till staden en sväng för att gå till polishuset och se om mitt pass har kommit. Annars ska jag bara ligga på latsidan.
Troligtvis inte gå på guldtrofén. Känner att jag inte får ut något av det. Sitta i regn på marken och bli blöt i stjärten i fyra timmar är inte värt att riskera för att få se treorna dansa. Då dansar jag bättre själv.

Har verkligen inte tid med detta. Puh

Inga kommentarer: