fredag 4 juli 2008

14.17

Oj är klockan redan så mycket! Det kom ju som ett brev på posten det. Igår var jag inne på gatufesten en sväng, såg magnus uggla, lite drag där då, annars var det bara tråkigt. Fick skjuts hem med Lisa och Alexander, schysst! Somnade typ direkt när jag kom hem och vaknade vid tio. Skulle äta frukost, men hittade typ ingenting, så jag gick bort till pappa där jag genast hittade frulle.
Har varit hos pappa till nu, råkade slå på tvn där Gossip var, haha. Sämst film, men eftersom att alla svenska skådespelare typ, är med i den,så var jag tvungen att se klart:) Mikael Persbrandt in my heart azzsu.
Nu ska jag snart börja göra mig iordning, åka in till stan och ha picnic med Marja och matilda! Underbart väder för picnic just. Blir jordgubbar osv.
Sen ska vi typ picnica fram till Mando Diao börjar på gatan, dom är asbra!
Hoppas jag har skjuts hem ikväll, för taxi är helt på utelistan enligt Ebba von sydow.

Nä nu ska jag gå ut och klappa kaninen lite, pong!:)
Mando diao

Inga kommentarer: