fredag 18 juli 2008

15.39

Idag slutade jag på jobbet klockan 14, då sprang jag genom åskan och regnet till en bankomat för att ta ut en peng så jag kunde åka buss hem. Sedan sprang jag till en busshållplats, så att jag som sagt skulle kunna åka buss hem. Det var manskvinnan som körde. Hon/han verkade lite surare än vanligt, så jag fick betala 28 kronor istället för 19, som det egentligen kostar.
Sen kommer jag till kvittsle, och då står juniskärsbussen där, LYCKA!! tänker man då. Tills man kommer fram till själva bussen och ingen chaufför sitter där inne. Då fick jag vänta i cirka fem minuter på honom också.
Sen kom han.
Jag var ensam på hela bussen, så vad passar inte bättre än min underbara musik på mpn?! Jag startade den, lyssnade på en låt, sen var batteriet slut.
Sen kom jag hem. Då var det jättevarmt väder, så jag tog på mig min nya, bruna bikini och la mig ute i solen och solade en sväng. Precis just då gick solen i moln, så jag gick in och letade mat, utan resultat.
Så vad gör man? Man sitter på sängen med datorn och väntar på att antingen solen ska komma fram eller att någon ska komma med mat åt mig. Ingenting händer.
Har jag varit med om någon bättre dag?! :)

Imorn ska jag jobba 9-17 också. Lika bra att gå och lägga sig nu..
Hejdå.

Inga kommentarer: