torsdag 10 juli 2008

17.14

Feber, halsont och kroppsont. Fett med kroppsont. Det är jag det.. Igår behövde jag inte jobba, så då åkte jag till Birsta med Alice och mamma, efter det släppte mamma av oss på helex och vi tränade. Dumt gjort av mig. Jag var redan lite små7k, men träningen gjorde mig ännu sjukare. Efter träning åkte jag hem till maria, där vi såg på hur många filmer som helst, auristocats bl.a, sen en massa astrid lindgren. Somnade nån gång sen vaknade jag vid halv tio. Kände mig hur sjuk som helst... gick till bussen och åkte till jobb.

Surnacka man jobbar med. Funderar starkt på att säga upp mig haha.

Nu ligger jag i sängen med en ond hals och en ond hunger. Ska man orka fixa föda? Mjeeehehh. Ska iaf se på skärgårdsdoktorn nu..


Jag är sugen på fest!

lisa? maria? båda tvååhå? det där får vi styra upp.

A, hejdå. Krya på mig.


Lisa min amiga, förra året på väg till Spanien. Sugen på att åka utomlands med henne igen :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaa det måste vi verkligen styra upp alltså! :')