måndag 14 juli 2008

18.25

Idag var första dagen på jobbet som det faktiskt fanns saker att göra. Har stått och rensat typ 10 lådor med jordgubbsaskar, fått jordgubbsmos över hela jeansen och mina fingrar syns att de har varit ute i jordgubbslandet, du. Dagen gick väldigt fort när det fanns saker att göra, så det var roligt.
Efter jobbet möttes jag av en Jesper på stan. Vi gick till bokia och han köpte en bok, sen gick vi till Subway och jag köpte en macka. Man blir förstås hungrig av allt jordgubbsrensande jag menar.
Cyklade hem till jesper och delade på den halva honey oatmackan med kycklingbröst på. Sen somnade jag.
Vaknade tio minuter innan min buss skulle gå, så då var jesper så jättesöt och cyklade bort med mig så att jag skulle hinna<3
Då hann jag.
Sen åkte jag buss i en timme.
Nu är jag hemma.
NU SKA JAG SNART ÄTA:):):):)) som jag har väntat.
Det var min dag skulle man kunna säga... ikväll ska jag ta det lunch, kila över till alice och kika rulle kanske.. vi får se.
Nån dag i veckan ska jag vara med Lisa också! Hundra år sen asu
Puzz hejdå!

Inga kommentarer: