torsdag 24 juli 2008

18.42

Men har det varit hur bra väder som helst idag elleh? jaa det kanske det har. vaknade vid tio, då gick jag ut och solade en sväng, sen vart jag hungrig, då åt jag en banana och en grapefrukt, älskar grape! godaste.
sen vart det tråkigt att sola ensam, så då gick jag över till alice som blev mitt sällskap. jag badade hos henne! hihi mitt första svenska dopp i havet! 20 grader var det, så det var inte så förbannat kallt ändå.
sen tog vi hennes båt och åkte runt i den. sen var klockan plötsligt fyra, då åkte vi in till stan och uträttade lite ärenden, mys.
nu kom jag hem för typ en timme sen, och har redan hunnit äta, packa i min väska och nu ska jag typ duscha.
senare går jag över till alice, åså åker vi iväg sen! ska bli skönt att åka från svallen och ner till det vackra göteborg:)
ses i götet! pisss

Inga kommentarer: