onsdag 23 juli 2008

20.40

Nuu är jag hemkommen efter dagens bravader som har bestått av firande för jesper hela dan. kom in till honom vid ett, då fick han min present, som var fel storlek, sen gick vi en sväng på stan, sen hem till honom och sov en stund. sen kom pontus hem, då åkte vi till ängom. där bjöds det på föda och tårta, precis vad jag behövde!
imorn ska jag in till stan och byta jesper present åt honom, sen träffa honom en sväng för att ge honom det nya, sen hem och packa en väska seeeeen åker jag till götet:) åker bil hela natten, åså är vi framme på morgonen, blir nog mysigt. synd att varje gång jag är med alice så går jag upp femton kg i timmen, så det får bli skärpning. måste lova mig själv att inte äta för mycket haha.

lisa, om du läser-vars farao är du?! har du döttttt elleh? börja sakna dig här på sidan.
nu ska jag gå på dass, sen klä av mig.
eller först svarar jag på en lista, för att det är så förbannat roligt!!!!111

Dagens humör: glad i själen, kände att jag inte hade något att klaga på förutom att håret åkte i ögonen, fram till att jag åt hemma hos jesper, då började jag känna mig tjock, men nu mår jag relativt bra igen
Dagens borde: finns inga borden idag
Dagens frisyr: mousse och tratt, utsläppt
Dagens klädsel: ljusa cheapmondayjeans, en vit långärmad tisha
Dagens planer: gå hem till alice och nixas lite, gå på dass, sova
Dagens vill ha: obegränsat med pengar tills jag dör. som alla andra dar
Dagens längtan: göteborg
Dagens beroende: tuggummi
Dagens tråkigaste: när jag insåg att jag var tvungen att vänta i 1 timme extra på skjuts
Dagens personer: jesper, han fyller ju daah
Dagens irritation: huvet och magen
Dagens händelse: haha, måste vara att jesper fyller år då
Dagens låt: chicago-hard to say i'm sorry
Dagens vän: jesper
Dagens onyttiga: tårta
Dagens dryck: vatten och cola
Dagens middag: hos jesper
Dagens bästa: jag själv
Dagens sämsta: att det inte ens har varit kanonväder och värmebölja idag?
Dagens babe: måste ju va jag då

Inga kommentarer: