onsdag 16 juli 2008

22.25

Ibland undrar man ju var problemet sitter när ingenting går som det ska.
När datorn hänger sig så fort jag öppnar en ny internetsida, när arbetskvinnan inte ringer när hon har sagt att hon ska göra det, när tusse_85 från kiruna vinner över mig på alfapet, när folk inte svarar på mina sms, när mina fötter fryser eller när ingen vill åka utomlands med mig snart. Det är just i såna här stunder man funderar på om livet verkligen är värt att leva.
Eftersom att jag inte vet om jag ska jobba imorn så vet jag inte om jag ska gå och sova. Roligt att man kan planera sina dagar. Jag kan inte planera mina dagar. För jag måste ligga hemma på ett trägolv och vänta på att min arbetskvinna ska höra av sig. Jag jobbar när det passar henne.

Nej, nu ska jag inte klaga! Tänk inåt, se utåt, va uppåt!!
Nä nu ska jag planera min resa till Maldiverna över jul.
J

Inga kommentarer: