fredag 18 juli 2008

22.47

Dagen slutade inte så illa som den hade börjat tack och lov. När jag precis hade skrivit att solen hade gått i moln så kom den fram igen, så jag la mig ute och solade en sväng. Sen kom alice förbi med ett äpple åt mig.. haha. En sån qvinna!
När jag var halvvägs inne på mitt första mål för dagen, äpplet då, så rang pappa och frågade om jag kunde städa inne på purple idag istället för söndag, så det fick bli så, ett plus att alice följde med, inte lika tråkigt dåå!
När städningen var klar där så åkte vi förbi på kina och köpte med oss lite mat, sen in på hemmakväll och köpte lite godis. Eller? Var det verkligen lite godis? Råkade överskrida 90-kronors-strecket, tur man hade pappsen med sig.
Sen åkte vi hem till alice och åt diverse medköpta ting, såg tila tequila, samt fick besök av andrea en stund. Mysfredag!
Nu är jag nyss hemkommen, tänkte lägga mig och sova nu så man orkar med morgondagen av jobb. Jag är ju en arbetsnarkoman numera!!!!111one..


Nästa vecka gittar jag till Göteborg en sväng med alicee, tänkte mig nån form av liseberg osv. Hoppas verkligen jag hinner komma hem till torsdag veckan efter, då är det för farao Blondie på yran! Dit ska jag.
Och nästa helg var det ju reunionparty också!!? Måste planera i kalendern duh..
Nu blir det skärgårdsdoktorn och tandborsten (L)(L)(L)

Inga kommentarer: