torsdag 14 augusti 2008

Back on track

Nu är man tillbaks från Tallen och för att sammanfatta denna tvådagarskrystning med ett ord så blir det nog: Shopping! Jädrar vad vi har shoppat, jag och alice. Ett tag funderade vi på att köpa en till hytt på båten för att få plats med allt.
Alice köpte en lusekofta till sin pappa och jag köpte tre chipspåsar. Det var vad vi åstadkom under de har två dagarna. Förutom shoppingen så är det vi har gjort är ätit, badat jacuzzi med utsikt över havet och bastat ångbastu. Så det har varit mysigt trots allt.

Nu när jag precis är hemkommen så ska jag snart tvätta mopeden, sedan packa en väska, för imorn åker jag till marias stuga! Ska bli väldigt mysigt faktis. Nu blir det iaf en efterlängtad dusch som ska bli min skönaste dusch.
Hejdå.

Jag är en frigående kvinna

Inga kommentarer: