måndag 25 augusti 2008

Bag in da box

..eller?
Idag är den sista dagen på mitt sommarlov, och för att summera detta lov så blir det nog det roligaste lovet jag har haft hittills i mitt liv!
Inledde lovet lite lätt med att åka till åre och fjällvandra med alice, var borta i tre dagar, åt hur mycket som helst och spelade massor med kort, lärde mig att gå på utedass, drack vatten ur en bäck och svettades i fjällsolen.
Fem dagar senare åkte jag och Jesper till Turkiet tillsammans i en vecka, allt var väldigt fridfullt och kärleksfullt och allt var bra. Vi visste var vi hade varandra.
När vi kom hem därifrån började gatufesten, jag köpte ett tredagars och gick med mina vänner, hade hur roligt som helst! Köpte till och med en Håkan hellström tröja.. jag som inte ens älskar håkan mest av allt.

Efter gatufesten så åkte jag till Göteborg med alice, det var nog den bästa veckan på hela lovet tror jag! Hade riktigt roligt med massor av nytt folk, underbart väder och god mat. När jag var där kom jag och Jesper på att vi kanske gör det bäst som kompisar ändå. Så vi tog slut.
Vi kom hem, var hemma i en vecka och tog det lugnt, sedan åkte jag och alice till Tallin. Finns nog inte så mycket mer att säga om den lilla trippen än att det regnade, var värdelös shopping och dålig mat på båten. Ändå skönt att åka iväg ibland.
Vi kom hem från Tallin, och jag och mina vänner åkte till Marias stuga ute i skogen över en helg, hade jättekul där med höstväder, kräftor och grillat.

Sen utöver allt detta så har det varit en massa hemma i Sundsvall också, med diverse festligheter och annat mys.

Hoppas på en lika bra, om inte bättre sommar nästa år!


Inga kommentarer: