söndag 24 augusti 2008

En brittisk kompositör?

Gårdagen blev väldigt mysig, med surströmming, allsång och vattenskidor. Kom hem inte allt för sent, och somnade ganska snabbt, och idag vaknade jag cirka halv tolv, då gick jag ut och sprang en runda. Längesedan och väldigt skönt. Efter springet avslutade jag som vanligt med havren. Och nu sitter jag här igen. Tror att jag ska gå ut i det fina vädret och sola lite.
Skulle behöva åka till karin och hämta min tröja, saknar den, och i samma veva kan hon få tillbaks som klocka som hon har glömt hos mig.

Ikväll måste jag försöka ta mig in till staden för att lämna in tre hyra filmer från en vecka tillbaks, sedan lägga mig tidigt, för imorgon tänkte jag snålåka med Jim till stockholm över dagen och gå på en shoppingrunda med Stig!

NU är det solen och korsord som gäller! HEHE

Inga kommentarer: