måndag 8 september 2008

Danceflooooor?

Imorse råkade jag missa dasset när jag skulle urinera så det kom piss över hela golvet. Hur lyckas man med något sådant?
Började skoldagen lite lätt med italienska följt av psykologi, sedan ett relativt långt hål. På hålet gick jag och andreas till körskolan och skrev in mig för körkort, sedan tog vi en kaffe på det. Slutade vid fyra, då gick jag till waynes och träffade Lisa med vännor, där tog jag en apelsinjuice för att dämpa hungern innan vi skulle bege oss mot Helex för ett Bodybalancepass! Det var lite som chigong/yoga. Skönt var det.

Kom hem, då fanns det ingen mat till mig, så jag gjorde nudlar. Näringsrikt, heh..
Nu ska jag plugga på lite spanska, sedan gå och lägga mig. Uppstigning 6 imorn för guds skull!

XoXo


Bild från när jag och Stina var på malta för två år sen. Sugen på att åka dit igen! Kanske nästa sommar att det blir nåt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Väl på waynes tog du en apelsinjuice endast :) Nyttigt Andreas... Oj jag menade Sanna :)

Anonym sa...

haha jag vill ju verka smal............