onsdag 24 september 2008

E18

Idag var det friluftsdag, jag valde ridning på valfri plats, och platsen fick bli sängen. (hehehe) Så jag började dagen med att gå ut och springa, äta min nyttigaste frukost, sen hem till pappa och fixa lite grejer. DÄR sprack hela min nyttighets-plan-hela-veckan, där jag plötsligt hittade ett paket nudlar som jag åt..
Sen bjöd Lisa in mig till henne för lite höstmys, och vi kokade äppelmos av äpplen från hennes träd och lyssnade på detektivbyrån, hur mysigt låter det inte?!
Pappa kom och hämtade mig, vi åkte på ICA och handlade middag som jag senare lagade. Tror det slank ner en och annan kaka i vagnen också. Det var ju oväntat iofs.


Imorn är det torsdag? Alltså va? Tiden går mitt snabbaste. Men ja, påtal om helgen.. blir inget stockholm den här helgen, så jag sitter här med öppna armar och funderar på hur det blir med den omtalade fredagen. Får höra mig för imorn.
Plugg next!
Pyss;)

1 kommentar:

Anonym sa...

skolkare :(