lördag 13 september 2008

Zdravo!

Rubriken betyder Hej på bosniska.

Ja! Gårdagen spenderades på stan med en fika och en maria, sen vid halvfem gick vi bort till purple för att jag skulle städa. Jag börjar dammsuga lite lätt, när jag har sista rummet kvar så går det en propp, och eftersom att det bara var jag och Maria, otekniska kvinnor så förstod vi inte hur vi skulle få igång skitN. Tur att det fungerade bra ändå till slut.. När vi hade städat klart så råkade vi stanna där inne i ytterligare två timmar och fixa med varandras hår osv och stina kom och gjorde selle. Sen var Gunnel schysst och skjutsade oss hem till mitt hem i Juniskär. Då satt jag maria stina och lisa i min ofantligt trånga säng och såg på Selma och Johanna. Underbar film.

Tiden gick och Lisa gick hem. Vi åt vitlöksbröd och pratade om livets viktiga frågor. Jag blev trött. Och vi vet ju alla hur jag blir när jag är trött. Heheheh.

När klockan närmade sig tre så kom simon och några hem och skulle efterkalasa, så då hakade vi på dom till långt in på småtimmarna och vi hade mycket trevligt.


Imorse åkte jag och mamma till sjukan och hälsade på morfar som har fått nån form av hjärtattack, sedan en sväng på birsta. Nu är man nyss hemkommen, dock utan något som helst inköp.Tack för att jag inte har ett endaste öre! <3

Ikväll blir det nog kanske lite lugnt. Eller kanske inte..? Det visar sig alltid!


Hajd Zdravo!

(som betyder hejdå på bosniska...)

Inga kommentarer: