torsdag 16 oktober 2008

I don't know your name

Besvikelse imorse när man hade stressat som farao och inte hunnit tagit på sig nåt annat än mjukisar och kommer till italienskan...och det är ingen lektion! Kan man göra annat än att skratta?
Så satte mig i datasalen och sjöng på gamla goda låtar för maria. Hon njöt. Sen flöt skoldagen på med tråkiga lektioner. Uppmuntring fick jag av Stina då vi gick och fikade på waynes efter skolan och sedan gick en sväng på stan.
Träffade Karin min favorit på bussen hem =D Vi ska ha en asmysig heliåsreunion imorgon kväll, hon jag stina och majsan, blir nog hur bra som helst.
Sen fick jag ännu mer sällskap av Andrea på j.bussen hem och det var trevligt som vanligt.
Kom nyss hem, gav Magnum ett present för han phyller år, grattis karl. Sen satte jag mig här och hade fått ett tråkigt mejl och hela dagen blev förstörd.
Tror jag måste gå och gräva ner mig....

Hatar dig hejdå.

Inga kommentarer: