onsdag 22 oktober 2008

Jane eyre?

Vem orkar bry sig om 1200-tals författare som har skrivit dåliga horror stories?! Ska man göra ett engeska prov kan man väl göra ett prov som inkluderar läran inom engelska språket, inte om författare och poeter? Näää, det håller inte.
Den här onsdagen började bra? Satt i en timme och pluggade, sen spanska som var tråkigt som vanligt när man har Maggy, sen var det snusklunch och det fanns inga gafflar så jag åt med sked, rakt tillbaks till dagistiden tänkte man. MSK prov som gick sådär, idrott + idrottsprov som gick sådär, geografi som jag höll på att dö på. Hade typ en nål eller nåt i ena ögat så kunde inte se ett skit, det var väl lagom skönt det?..
Sprang sedan till helex med Filip där det blev håååårdträning, och då uttrycker jag mig milt. Körde hem och fick en matbit.
Nu har jag precis gjort klart ett hemprov och nu tänkte jag påbörja nästa grej. Kul med tre prov imorgon också!!!!!!!!!!!!!!!!! can't wait.

Det här måste ha varit det tråkigaste inlägget och den tråkigaste dagen ever. Hoppas morgondagen löser upp sig.
Hungrig är jag också. Igen???!?!
Hejdå my dearest.

1 kommentar:

Anonym sa...

grymt inlägg, skönt bittert!