onsdag 15 oktober 2008

Myggbett?

Nej det är bara två gigantiska finnar på min axel!!!! Sällan jag har acne.

Det här har varit en lååång och tröttsam dag. Började 12.20, sen var det tårtkalas i korridoren, fula tårtor som smakade dynga, sen coopertest som gick ok, hade förbättrats med sex minuter sen förra året så det var ju nice. Skoldagen avslutades med en lektion med haggan.. oj jag menar maggan*. Lagom drygt och jag var halvdöd.
När jag slutade sprang jag och Lisa till helex och körde ett hårt corepass, sen gym. Faon vad man har legat i idag aså!

Efter träning följde jag med Alice på en hårmodellsuttagning, hon deltog och hon kom med! Jag deltog inte, men dom ville ha med mig .höhö. Dom frågade mig fem gånger och sa att jag var ett perfekt utgångsläge för att använda som hårmodell:D Meen, jag sa nej. Sen sprang vi till bussen, och kom hem.
Nästa punkt i livet är väl vad man ska göra nu? Tror jag ska lösa lite korsord faktiskt :)

Nuck-retorikläxa som inte orkar göras. Hehehehe.

Inga kommentarer: