fredag 31 oktober 2008

Snö???

Som vanligt när den första snön kommer går jag in i en depression och allt känns sämst. Varför måste jag bo på det kallaste och äckligaste stället på jorden??? Jag hatar snö.
Igår blev klockan fem, då träffade jag stina, maria och anna på biteline och åt en tacobuffé. Den var verkligen ingen hit, vad har dom gjort???
Vi gick en sväng på staden och letade kostymer till den kommande halloweenfesten på lördag:D alla hittade bra kostymer utom jag... men sen kom jag på precis vad jag ska vara, vad som passar mig och speglar min personlighet. Mjehehe.
Sen hyrde vi några filmer, sen åkte jag och stina hem till mig och såg en halv innan jag somnade. Jag klarar inte av att se på film utan att somna, det är ju underbaart...

Idag ska jag väl förhoppningsvis bara gå i ide och tänka över mina synder.. Ha en trevlig dag. trots snön.........

Dagens frågor:
1. Varför vaknar jag jämt så tidigt?
2. Varför orkar jag inte läsa engelskaboken?
3. Varför finns snö?

Inga kommentarer: