torsdag 20 november 2008

Fix you

Dear diary!
Idag har jag varit i skolan och känt mig less. Har iaf kommit fram till att min italienskalärare är en skum kvinna som inte verkar förstå så mycket av varken Sveriges samhälle och hur det funkar eller något annat heller förresten. Hon påminner mig mycket om en kvinna som jag känner. Efterbliven ja.

Efter skolan gick jag hem till Erika och såg på bröderna lejonhjärta, en fin film. Efter den åt jag och pappa på saffran där jag åt en asgod mat, vitlöksmarinerade tigerräkor, potatis med aioli och fläskfiléspett <3>
Imorn har jag skola, slutar 11 då ska jag gå och handla lite grejer med puppy sen på kvällen ska jag umgås med Math, det var inte igår. Ska bli spännande:)
Nu ska jag försöka plugga till mitt värsta ämne som jag har prov på....jahh....

Inga kommentarer: