onsdag 19 november 2008

Verklighetsutflykt

Hej, jag vill inte skriva blogg, jag vill skriva dagbok! Finns det nån sida där man kan göra det?
Annars får jag väl börja låtsas att detta är en dagbok..jag börjar nu.. .. .. .. .-
....
..
.....
Hej hej, hallå dagboken, idag har jag inte blivit av med oskulden igen, det är nionde gången den här veckan och här sitter man och luktar svett i mammas gamla trosor. Tack pappa.
Den här dagen har spenderats i skolan, började med att göra ett prov som gick på fem minuter, sen fick vi sluta. Lunch, sen en till lekka. Nödvändigt att ens komma in till skolan då?
Efter skolan satte jag mig på waynes och drack te och läste tidningen, sen fick jag trevligt sällskap.
Tog en buss hem vid fem, fick aasgod mat sen åt jag glass, eftersom att jag inte har tränat nåt den här veckan så måste jag ju äta...Elleh..

Min helg är planerad, det ska bli mysigt och lugnt.
Nu ska jag lösa korsord.

Dagens fråga: Det finns en människa som är ganska nära mig hela tiden som luktar gammalt pensionär-kiss / kaviar / bajs, vad ska jag ta mig till?!!??! Ska jag säga till personen att den luktar illa eller ska jag dra mig därifrån lite diskret?? Tacksam för answers.

ADJÖ.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha är det mig du menar :')

Anonym sa...

skriv i en bok då! det gör jag:)